• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Serpgo.pl

Dynamiczne wiadomości

  • Gry komputerowe
  • Internet
  • Komputery
  • RTV/AGD
Jesteś tutaj: Strona główna / Internet / Jak napisać wartościowe teksty do reklam Google Ads?

Jak napisać wartościowe teksty do reklam Google Ads?

15 grudnia 2020 przez Redakcja SerpGo.pl

robienie notatek przy komputerze

Reklama w Google opiera się przede wszystkim na tekście. To dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym, nasza firma ma szansę wyświetlać się w wynikach wyszukiwania i skutecznie docierać do klientów. Angażujące treści zwiększają prawdopodobieństwo kliknięcia Twojej reklamy. 

Skuteczna reklama Google Ads – co w niej zawrzeć?

Na tworzenie kampanii Google Ads składa się planowanie, konfigurowanie i pisanie treści. Strategia reklamowa powinna uwzględniać specyfikę grupy docelowej, bo ostatecznie to właśnie intencje użytkownika odgrywają główną i najważniejszą rolę w kreowaniu reklam.

Na co zwrócić uwagę przy pisaniu tekstu reklamowego do kampanii Google Ads?

  • Rozmieszczenie słów kluczowych

Słowa kluczowe powinny znaleźć się zarówno w opisie, jak i nagłówku reklamy. Frazy zawarte w treści, które pokrywają się z zapytaniem wpisanym przez użytkownika, zostają automatycznie pogrubione, dzięki czemu wyróżniają się wśród innych wyników na liście wyszukiwania. Słowa kluczowe są ściśle związane z intencjonalnym charakterem reklam Google Ads. Reklamy wyświetlają się tym osobom, które mają sprecyzowane potrzeby i szukają konkretnych treści. Google działa w oparciu o mechanizm, który maksymalizuje poziom dopasowania reklamy do zapytania użytkownika – im dokładniej treść Twojej reklamy odpowiada intencji użytkownika, tym większe prawdopodobieństwo, że Google ją wyświetli.

  • Nagłówek reklamy

Słowa zawarte w nagłówku mają największy wpływ na skuteczność reklamy w postaci konwersji. Precyzyjne powiązanie słowa kluczowego z treścią reklamy oraz z zawartością adresu URL pomaga w osiągnięciu dobrego wyniku jakości, czyli jednego z elementów konstrukcji Google Ads, które Google uwzględnia w systemie licytacyjnym podczas wyboru reklamy, którą decyduje się wyświetlić. 

  • Treść

Aktualne wytyczne co do długości treści mówią, że powinna ona składać się z 80 znaków. To miejsce, gdzie tak samo, jak w nagłówku oraz wyświetlanym adresie URL, powinny pojawić się słowa kluczowe.

 
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@hellokellybrito

W kategorii:Internet

Pierwszy Sidebar

Copyright © 2025 · Wspierany przez Agencja Marketingowa Strategiczni.pl