• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Serpgo.pl

Dynamiczne wiadomości

  • Gry komputerowe
  • Internet
  • Komputery
  • RTV/AGD
You are here: Home / Internet / Czy Twoja agencja marketingowa to potrafi? – jak dobrze promować się w internecie

Czy Twoja agencja marketingowa to potrafi? – jak dobrze promować się w internecie

30 września 2020 by Redakcja SerpGo.pl Leave a Comment

mezczyzna rysuje na tablicy

Marketing internetowy staję się coraz bardziej popularną i docenianą metodą na promowanie swojej marki w sieci. Jednak proces wybicia się profilu, czy strony danego przedsiębiorstwa jest czasochłonny i powinien być wykonywany przez specjalistów. Dlatego, zanim wybierzesz agencję marketingową, w której ręce powierzysz losy swojej firmy, upewnij się, że są ekspertami w branży digital marketingu.

Skrupulatny audyt

Specjaliści od SEO i SEM doskonale wiedzą, że pierwszym krokiem do wypozycjonowania strony na górę wyników wyszukiwań, jest dokładne przeanalizowanie jej mocnych i słabych stron. W związku z tym, jeśli agencja od razu proponuje Ci rozwiązania, a nie poznała jeszcze nawet szczegółów Twojej witryny, upomnij się o audyt. Gdyby po tym upomnieniu nadal nie byli chętni do jego przeprowadzenia, poszukaj innej grupy ekspertów, którzy doceniają wartość tego procesu. Dzięki dogłębnej analizie danych z Twojej strony będą w stanie dobrać odpowiednie słowa kluczowe, które przyciągną Twoją grupę docelową.  Dowiedzą się, jaka jest największa konkurencja Twojego przedsiębiorstwa i zaplanują modernizację elementów technicznych Twojej witryny.

Rzetelny Copywriting

Ilości branż, które potrzebują dobrego copywritera, jest zbyt wiele, aby zliczyć. Oczywiście nie musi to oznaczać, że osoba odpowiedzialna za pisanie treści na Twojej stronie, będzie ekspertem w tym, czym zajmuje się Twoja firma. Jednak cechą profesjonalnej usługi copywriterskiej jest to, że osoba na takim stanowisku przeprowadzi dokładny research tematu, aby upewnić się, że prezentowane teksty są poprawne merytorycznie, zawierają frazy kluczowe i są ciekawe dla czytelnika. Copywriter zadba o to, aby opisy sprzedawanych produktów lub usług były oryginalne, ponieważ Google nie lubi duplicate contentu. Zaproponuje Ci także prowadzenie bloga firmowego, gdzie łatwo o wprowadzanie fraz z długiego ogona i przedstawienie Twojej marki jako znawcy w swojej profesji. Nie jest mu również obca wartość odpowiedniej grafiki towarzyszącej tekstom. Dlatego upewni się, że każdy wrzucony na stronę obrazek posiada optymalną wagę, by nie spowalniać ładowania się strony. Doda również adekwatny opis alt, aby osoby, które poszukują danego zagadnienia przy użyciu Google Grafika, mieli szansę natknąć się na Twój adres www.

Komunikacja

Bardzo ważne, aby agencja marketingowa, z jaką podejmiesz współpracę, nie miała problemów z konstruowaniem czytelnych i zrozumiałych raportów. To w nich zobaczysz, czy podejmowane przez nich działania przynoszą efekty, jakich oczekiwałeś. Pamiętaj jednak, że jest to czasochłonny proces i w zależności od Twojej branży i konkurencji na słowa kluczowe oraz dane produkty/usługi, może on trwać od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy. 

Kiedy już znajdziesz się na górze wyszukiwań, nie powinieneś rezygnować z obsługi, którą oferuje Ci agencja marketingowa. Wrocław pełen jest profesjonalistów w dziedzinie digital marketingu, dzięki którym utrzymasz wysoką pozycję w Google.


Źródło fotografii: https://unsplash.com/@kaleidico

Filed Under: Internet

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Primary Sidebar

Copyright © 2021 · Log in