TrustRank czyli walka z spamem internetowym

Kategoria:Wyszukiwarki |

Istnieją różne spamerskie techniki, aby strony internetowe osiągnęły wyższe niż zasłużone rankingi w wynikach wyszukiwania. Choć osoby zajmujące się tą problematyką mogą rozpoznać spam, zbyt kosztownym jest ręczne sprawdzanie dużej liczby witryn internetowych. Czytaj dalej »

Jak długo czeka się na efekty pozycjonowania?

Kategoria:Wyszukiwarki |

Pozycjonowanie to nie kampania linków sponsorowanych Google AdWords. Na efekty trzeba czekać. Czas zdobycia wysokich pozycji w wyszukiwarce zależy od wielu czynników. Jeśli chcesz wiedzieć ile potrwa pozycjonowanie strony internetowej i co na to wpływa, koniecznie przeczytaj to co poniżej. Czytaj dalej »

Czy Link Building przestał istnieć?

Kategoria:Wyszukiwarki |

Link Building przestał istnieć. Przestał istnieć dla osób, które nie dostosowały się do zmian jakie zaszły w algorytmie wyszukiwarki Google.. Nie istnieje również dla tych, którzy nie podnosili swoich kwalifikacji, nie zdobywali doświadczenia i nie korzystali z dobrodziejstw różnego rodzaju narzędzi, które po prostu uczą. Czytaj dalej »

Promocja aplikacji w Google Play

Kategoria:Wyszukiwarki |

Użytkownicy Internetu coraz częściej korzystają z niego za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Tendencja ta jest bardzo istotna dla wielu firm – odpowiednia aplikacja mobilna może stać się dodatkowym narzędziem marketingowym, wspierającym promocję produktów i usług, ale także pomagającą podtrzymać relacje z dotychczasowymi klientami lub zdobyć nowych. Czytaj dalej »

Słów kilka o wyszukiwarkach internetowych

Kategoria:Wyszukiwarki |

Dzisiaj najbardziej znaną wyszukiwarką internetową jest oczywiście Google. Firma z Mountain View i jej produkt stały się niemal synonimem wyszukiwarki. Jednak zanim wyszukiwarka Google ujrzała światło dzienne, internauci korzystali z innych rozwiązań. Czytaj dalej »